Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA).
Ως συσκευή DOA ορίζεται το προϊόν που πληροί όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) Διαπιστώνεται ότι το προιόν είναι ελαττωματικό εντός 5 (πέντε) ημερών από την ημερομηνία αγοράς της.
2) Η συσκευή πρέπει να είναι καινούργια, με όλα τα εξαρτήματά της και στην αρχική συσκευασία της.
3) Θα πρέπει να υπάρχει ένα αποδεικτικό αγοράς (φωτοτυπία τιμολογίου ή απόδειξη αγοράς που να αναφέρει το ΙΜΕΙ της συσκευής ( αν η συσκευή έχει ΙΜΕΙ ) μηχανογραφημένα).
4) Οι δυσλειτουργίες που παρουσιάζει η συσκευή πρέπει να είναι πάντοτε συνέπεια εσωτερικού ελαττώματος της με την προϋπόθεση ότι η εν λόγω συσκευή χρησιμοποιείται από τον τελικό χρήστη για τον προοριζόμενο σκοπό της και δεν υπόκειται σε αμελή μεταχείριση ή κακή χρήση, ενώ ακολουθούνται οι οδηγίες για χρήση και συντήρηση του προϊόντος.
5) Όταν το προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις ο πελάτης μπορεί να αιτηθεί αντικατάσταση του προϊόντος με ακριβώς ίδιο ή επιστροφή των χρημάτων. Ο τρόπος της επιστροφής χρημάτων είναι ο ίδιος με τον τρόπο που έχει γίνει η αρχική αγορά του προϊόντος.
6) Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Σε περίπτωση που το ελλαττωματικό προϊόν πληροί τα παραπάνω κριτήρια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στα 2310501501 / 6987500901.